måndag 29 augusti 2011

”I’m at a loss for words/There are no words to explain/What I am witnessing/Is fucking with my brain/It will never, never, never”, vol. 2



Passande omslag och titel ovan, med tanke på det här. Men mest gör jag det här inlägget för att jag inte kunnat få ut Defiance ur huvudet sedan jag såg Gina Tricot-pajen i morse.

Rent visuellt, alltså.

Att Kelly Halliburton inom kort kallas in som fashionkonsult åt HM, är numera en fullt rimlig framtid.



Varför äger jag tre Defiance-lp:s? Hur gick det till?

3 kommentarer:

rocky sa...

var såg du den jackan? på Kenzas blogg eller höhöhö (för jag såg den där)

rocky sa...

dang it, note to self, scrolla ner först innan du kommenterar. Där sköt jag mig själv i foten.

xstx sa...

Defiance i sina bästa stunden är ju kalasbra. Jag sket dock i att se dem nu, delvis på grund av att jag inte vågade tro att det skulle bli några av deras bästa stunder. men framförallt inspelningarna på splitten med Police Bastard är ju helt fenomenala.