fredag 9 december 2011

”Det här är ingen lek”


En fulländad bandbild.

10 kommentarer:

Musta Lumi sa...

Fullersta februari-89, har nog affischen kvar. No security och Svart Snö plus ngt mer. Stökig kväll i vanlig ordning.

Herral de Santina sa...

Är den bilden från gamla Fullersta alltså? I Huddinge? Respekt.

Musta lumi sa...

Japps, som låg i området fullersta i huddinge.

No security ett av sveriges bästa band som tyvärr gjorde förr många split skivor istället för typ 3 eps, som kunde ha blivit klassiker. Split epn med Cruel maniax har kanske ett världens fulaste omslag.

Slobodan Burgher sa...

Varldens basta band nagonsin. Bilden pa No security fran nagon lokal tidning ar ganska kul forresten (vart sag jag den? i nagot urgammelt zine kanske)

JC sa...

Crille!
Jag skulle älska att läsa dina åsikter om Ulf Brunnbergs sommarprogram från i år! Rekommenderas varmt om du inte hört det!

...off-topic, men jag var tvungen att få ur mig detta!

Herral de Santina sa...

JC. Förlåt. Men jag orkar inte.

Johan sa...

Var det inte no security som hade en medlem i Kent (Sami Sirviö?) senare. Ganska otippat.

svart snö sa...

Sångarn Harri mänty spela gitarr i Kent sen.

Anonym sa...

johan> Harri! satana persepoijka!

Anonym sa...

Bilden är från Fullersta...
Förutom banden, så var det väl max 10 betalande på giget.
Finnen tog två rullar foton på No security varav några användes till No Security/Doom split LP:n och andra har snurrat i olika fanzines...