fredag 16 december 2011

Chefen: "Det låter som att äta bajs"

Lady Gaga, Torbjörn - rimligt.



















Idag publicerade Metro min ytterst sparsmakade årsbästalista. Ni ser den nedan. Bubblare var Victims, Negative Plane, Amebix, Obnoxious Youth, Crowbar, Craft, Toxic Holocaust.

Bland annat.















Vinnisar nedan. En av dessa skivor sa Metros musikchef Peter Lindholm att den fick honom att tänka på koprofili. Bara den reaktionen är värd en plats på listan.



















Gissa vilket exkrementalbumet är. Om ni som jag fortfarande älskar att äga musik, så hittar ni med största sannolikhet samtliga skivor - här.

2 kommentarer:

Gurgel sa...

Jag gissar på Autopsy. Inte hört nya, men om nån gammal skiva skulle jag kunna säga så (och mena det positivt)

Daniel sa...

Det måste vara Autopsy. Jag menar, de har ju ändå gjort platta som heter "Shitfun" (med passande omslag).