onsdag 11 januari 2012

Hej då, svenska utsikt



Idag skriver jag sjuhundrafyrtiofem tecken om Charles Bronsonesque feministmusik. På papper ovan, på internet - här.

I lördags skrev jag tvåtusenfemhundra tecken om att människor som värnar om sin egen utsikt är egoistiska as. Tyvärr fick jag aldrig det papperet i brevlådan. Deppigt.

Men mina tecken finns på internet - här.

...upptäcker prick nu att min förra krönika slagit rekord i kommentarer. Med Liljeholmen/Älvsjö-mått mätt. Men ändå. Så går det när du namndroppar Pär Ström, då rasslar det till!

Läs - här.

In i mörkret.

2 kommentarer:

HEJ sa...

Pär Ström, en oomkullrunkelig kommentarskatalysator…

Fredrik sa...

Per Ström... Får skriva åt Timbro. Timbro köper verkligheten. Är det någon som är förvånad över att jag hatar världen?