tisdag 6 mars 2012

Jag minns alla mina grannar och hur de brukade uppföra sig mot mig

Jag har skrivit en krönika om vandalerna som förstörde min dotters trehjuling. Du hittar den på internet – här. Där hittar ni även ett strålande exempel på hur läsakommentarer bör bemötas med värdighet.

Jag brukar i vanliga fall även lägga upp ett foto på själva tidningen, bara för att visa att jag är nere med trycksvärta och gammelmedia. Tyvärr blir det inte så nu.

I söndags tyckte jag att det var en bra idé att lägga pappersexemplaret av Liljeholmen/Älvsjö på ett värmeljus på köksbordet. Levande eld versus papper är helt klart inte ett bra system.

Istället blir det foto på ett annat purfärskt exemplar gammelmedia: Law & Order #4. Etthundratrettioåtta sidor kompromisslös subkultur. None more Hard Core. Ni köper den här.


Och se här! Än mer gammelmedia! Från Umeå Hard Core! Presto!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha. Som Fredrik L har kämpat för att få fram sin poäng. Snacka om avrättning. Roliga historier om Meshuggah! Synd på cykeln. Har Mustasch-spåret kallnat?

Johannes