måndag 15 september 2008

I just called to say fuck off Mikkey

En kompis hör av sig ang. min tease om att Linnéa får samtal från en Motörhead-affilierad person. Vår gemensamme bekant är bekymrad:

”Förresten hoppas jag verkligen att det inte är den jävla Mikkey Dee som sms-raggar på Linnéa, apropå Motörhead-inlägget. Hon är på tok för het för att ett sådant ruckel ens ska ha rätt till att inneha hennes mobilnummer.”

David, du kan vara lugn, och ja, jag håller med ditt Dee-omdöme. Det är inte denna goa folklige farbror/halvdana trummis som lämnar meddelande på hennes mobilsvar. Det är, faktiskt, en riktig människa som med allra största välmening ringer henne. Vi lär utan tvekan få höra mer om det här.

4 kommentarer:

Daniel Josefsson sa...

Inte visste jag att Mikkey Dee spelar på "Ace of spades"-plattan...

Herral de Santina sa...

Helt riktigt. Vår David skärskådade inte bilden tillräckligt noga innan han mailade mig. Jag förlåter honom. Dock inte Mikkey.

Anonym sa...

Hurrah för Linnéa, ned med Mikkey

Anonym sa...

Mikkey for president!!!