onsdag 24 mars 2010

Lasse Kronér FTW



7 kommentarer:

vegan power sa...

för att inte tala om den dansande poeten som ursäktar sitt mediala horeri med att det är punk att göra vad man vill o bryta mot normer (obs inte direkt citat). pinsamt. inget fel med att va med i lets dance, kulorna måste in o e man inte tonåring längre så o bla bla, men att brasklappa medverkan på det sättet är lite så där

Anonym sa...

"Ralf Gyllenhammar i Mustasch kan slappna av. ”Körslaget” kvaddar inte kredden. Han har aldrig haft någon."
Du är min idol nu. Langar du över ett inramat idolkort med dig i den snygga Troubletröjan sätter jag upp den på väggen!

skräddarn sa...

det där var väldigt fint skrivet.

Anonym sa...

tackar gud att jag är inte ensam i min krig mot "rock band i mainstream"

hoppas att du läst mina åsikt

http://inquisitiveelks.blogspot.com/2010/02/melodivestivalen-takes-another.html

och här är asbra, "Banden" att de pratar om är jag

http://www.scandinaviarocks.com/2010/02/crucified-barbara-getting-ready-for-eurovision/

ska skriver snart om "seling out"

Anonym sa...

Orvar Säfström igen! Denna gång iförd din Troubletröja. Åh Honken

johan, aka trixy sa...

bra igen,
även om du kanske slår in en del redan öppna dörrar med carola mfl, men med tanke på att den publicerades på ab så är det grymt.
Själv är känner jag ett enbart hat mot artister som balanserar mellan, ja, säg allsång och till att försöka vara så kallat creddiga. Timo Räisänen, vars musik och fåniga fladdrande jag visserligen aldrig förstått, är ett klockrent exempel, och han...gyllenhammar. Därför tappade ja den respekt (trots att jag aldrig ens gillat sabbath eller motorhead) när ozzy fånade sig i mtv och tönten till trummis bakom lemmy lirade med e type. Men idioter finns inom alla genrer

Herral de Santina sa...

Öppen dörr – givet. Dock är det ju lite annorlunda i det sammanhang där den publiceras.

Topp 1 sämsta konsert jag någonsin sett: E-types metalturné med Mikkey D på trummor.

Ska vi ta en öl nästa vecka?