onsdag 23 februari 2011

Envoy of IJCHE

Alla friska människor går och ser Paper ikväll. Gratis. Band på scen kl. 21. Jag skickar min främsta emissarie: Cornelia.

Dagens upptäckt: Argumentet ”pappa ska steka potatisbullar och lyssna på Extreme Noise Terror nu” biter föga på en arton månader gammal och råtrotsig individ.

Olivia Obliteration vill hellre att Pippi Långstrump ska ljuda genom lägenheten, än brittiskt gruff-gruff-gruff, gris-gris-gris:


Här läser jag en oskyldig saga. Och – eh, va:


Tänk på barnen!

6 kommentarer:

Fredrik sa...

hahahahaha

Dagens garv!

Kan behövas efter att jag fått ägna den åt att mosa rasister verbalt.

Herral de Santina sa...

Har du hängt med Kissie?

Fredrik sa...

Nej. Hennes posse har hittat till mitt krypin. Jag är mest bara otrevlig och febrig. I vanlig ordning. 8)

Fredrik sa...

Jag bara måste länka dit. För att jag har tråkigt. och för att det kan roa någon.

http://fredrik-d.blogspot.com/2011/02/kontemplera-mera.html

Meh sa...

Vem?-böckerna är bäst. Både för små och stora.

Toby McTequila sa...

hahaha nice!