torsdag 16 oktober 2008

Probably the best press release in the world

”hej igen! snart ere dags för nästa rest in sleaze-festival. På
Nalen den 24 januari -10 massor av bra band. B.l.a kommer Vains of
jenna som efter 2 års turnerande i USA med Poisson, Ratt, White
Lion, osv... äntligen skall visa sverige vad dom går för!! Crazy
lixx skivaktuella, sister Sin som skall ut på USA-turnee i slutet
av januari, Baby Jane från malmö, redlight Attraction, Lizzy Pistol
med bl.a peter london/crashdiet och sist men inte minst punkbandet
the Fornicators...
kan ni sätta in en blänkare som en liten sponsorgrej månne? du vet
ju att allt mitt arbete är ideelt, och att banden ställer upp
gratis.... stipendiet skall delas ut i år igen till ett ungt
lovande band med höga ambitioner, men liten plånbok.... eller ändå
bättre: gör en intervju med mig eller nåt av banden till
decembernummret! hoppas ni kan hjälpa mig att sprida detta
informationsbudskap. tilläggas bör, att RIS börjar bli riktigt
stort! band från frankrike,italien, grekland(trodde bara dom
spelade zorba!) finland... mailar mig och vill spela. det är "kul"
tycker jag. såå nästnästa år-10 , blir det nog en continental rest
in sleaze/davids minnesconcert.
mvh lisbeth hellman davelepard/crashdiet´s mamma”

6 kommentarer:

Regulations sa...

det är "kul"

hahaha... jag älskar dom där jävla " - det blir alltid "fel".

Anonym sa...

Med ett rättstavningsprogram, lite färre punkter och en mindre nedlåtande ton mot andra länders kulturer vore det där alla tiders. Kanske kan bli spökskrivare åt Thomas Bodström.

Unknown sa...

Lyssnade på Walls på SRs Myspace sida... Är introt medvetet snott från Thåströms Två+Två?

Anonym sa...

Inte Thåström. Däremot Mötley Crüe: http://www.youtube.com/results?search_query=m%C3%B6tley+crue+save+our+souls&search_type=&aq=f

Tomas K sa...

Länka om du vill eller vad fan som helst.

http://jujuchronicles.blogspot.com/2008/10/american-hardcore-1978-1987.html

Anonym sa...

Hehe det där med intervju från nåt av banden ställer vi gärna upp på! :) www.myspace.com/redlightattraction ! ;)

Mig an du kontakta på pieceofmetal@gmail.com om det blir aktuellt! :)

Rokk on!

/ BLADE