lördag 13 november 2010

Hipsters of Hades (into oblivion)


”You suffer/But why?”

Födelsedagskalas hos Hipster-Kristofer. Ett vältrande i knivsäkra västar från Comme des Garçons, inomhusrökning (på mitt initiativ), bloggande Rodeo-kids, litterära referenser, popkulturella referenser, mediala referenser, anala referenser, sotarmössor, familjen Ledins swingersleverne, bootcutvoyeurism samt bubbel, bubbel, bubbel.

”It was the best of times”
etcetera.


Eklektiskt livsnjutande på ett kaffebord.


Olivia Obliteration granskar presenten: ”Pax att vara ’Grand Master of Babes and Mayhem’. Nej vänta, ’Hades’ står det visst.” Sedan visar det sig att födelsedagsbarnet inte har vinylspelare. Ett episkt misslyckande. För honom.

3 kommentarer:

Hipsterkris sa...

Men tack snälla för den, ursäkta uttrycket, fina skivan. Den gör sig så bra bredvid Kevin Rowland i drag. En mp3-uppsttning är också införskaffad, och det här http://twitpic.com/36gqg4 kommer säkert snart i en rodeo-blogg nära dig.

R sa...

Men hallå vänta. Kristofer, varför har du ingen vinylspelare?!

Hipsterkris sa...

Amen mina vinyler har jag på väggen, som den parasiterande hipster jag är. Men jag vet inte, det gick väl inte in i budgeten när den knivhuggsäkra västen skulle betalas. Jag köper ju ändå dem, och använder mp3orna sen. Så modern är jag.