fredag 26 november 2010

Technological march of death:
Mosh out with your C.O.C. out

Lustigt. Exakt den här bokningen har jag och Death Row-Henrik filosoferat om sedan årets festival – skulle C.O.C. passa profilen?

Och ja, det gör de, uppenbarligen. Fira. Fira!

Ännu lustigare är att jag på Hole in the sky frågade Roadburn-bossen Walter om gruppen skulle kunna rulla bland konstfuckande och doomande. Han blubbade runt utan att svara. Nu förstår jag varför.

Biljetterna släpps nu på lördag – här.

CORROSION OF CONFORMITY'S REUNITED ”ANIMOSITY” LINEUP CONFIRMED FOR SUNN O)))’S CURATED EVENT AT ROADBURN FESTIVAL 2011

The reunited classic ”Animosity” lineup of CORROSION OF CONFORMITY — Mike Dean (bass, vocals), Woody Weatherman (guitar) and Reed Mullin (drums) — has been confirmed for SUNN O)))’s curated event at Roadburn Festival 2011, set for April 15th at the 013 venuein Tilburg, Holland.



I övrigt finns inget att tillägga. Inget!

Beklagar alla halvtråkiga inlägg där det inte finns utrymme att lägga till något. Tristessen dödar mig. Jag ska rycka upp mig. Senare.

Bonus: Jag har en C.O.C-tatuering. Så även Fred Durst

3 kommentarer:

johan, aka trixy sa...

En annan del av verkligheten, saxat från Torbjörn Björkman, ordf i Svensk-koreanska föreningen. Fantastisk läsning nästan jämt. Lägg särskilt märke till "med beslutsamma åtgärder"

"Tisdagen 23 november skedde en militär konfrontation utmed den omtvistade demarkationslinjen i Koreas västhav.
Omkring kl 13 lokal tid skjöts dussintals artillerigranater mot Demokratiska Folkrepubliken Koreas vatten kring ön Yonphyong. DFRK:s armé besvarade den sydkoreanska artilleribeskjutningen med beslutsamma åtgärder.

Ansvaret för konfrontationen bör läggas på Sydkorea som trots upprepade protester och varningar insisterade att hålla militärövningar i de omstridda delarna av Koreas västhav."

Herral de Santina sa...

Åååh, de är sååå söta. Brukar se dem när de står på Drottninggatan vid Plattan med sitt bokbord. De brukar vara tre, fyra grånade Jan Myrdal-liknande gubbar/tanter. Mitt hjärta blöder varje gång.

Pär Arvidsson sa...

Den där Malaysia-resan samma vecka som Roadburn börjar kännas lite jobbig nu måste jag säga.