tisdag 18 augusti 2009

”But if you could just see the beauty/These things I could never describe/These pleasures a wayward distraction/This is my one lucky prize/Isolation”

1. Superb tv för isolering – ”Nurse Jackie”, ”True Blood” och ”Weeds”.
2. Mikaela upptäckte idag att familjen Röstlund Jonssons nya signatur blir C + O + C. Fränt. Speciellt med tanke på att jag har en COC-tatuering. Fred Durst har också en.

Föräldrabubblan fortgår. Än så länge är det bara vi tre – jag, Cornelia, Sköldpadsfejs – som isolerar oss och lär känna varandra. Det kan gå hur lång tid som helst då vi bara sitter och stirrar på Olivia, som glor tillbaka och ser sur ut. Det är, med andra ord, precis som vilken nyblivna föräldrar-skildning du någonsin sett/läst/upplevt.

Un-fucking-real.

Imorgon lämnar jag bubblan för första gången för att Close-Up ska fota Sonic Ritual.

Bonus: Det enda jag, på riktigt, är rädd för tas nu på allvar. Kanske jag äntligen kan hitta en stödgrupp för zombiefobi.

3 kommentarer:

björn sa...

medan du letar efter en lämplig stödgrupp kan du ju läsa på lite i The Zombie Survival Guide, som bara innehåller nödvändig kunskap.

Herral de Santina sa...

Cornelia köpte den till mig för flera år sedan, tänkte att det skulle hjälpa. Det gjorde bara saken värre. Jag insåg att vi är fucked.

björn sa...

hoho, då är det bara att invänta domedagen.