fredag 28 augusti 2009

”Positive crabcore, positive Krille”

Ett av dessa magiska ögonblick som småbarnsföräldrar förlorar sig i: Liggandes på luftmadrassen i krabb/skiv/gästrummet tittar jag och Olivia på varandra länge, länge. I bakgrunden snurrar Candlemass ”Epicus doomicus metallicus” på skivtallriken. Hon är lugn, studerar mig med sina klara ögon av en ännu icke identifierbar färg, viftar med armarna, gnyr, kräks lite då och då. Allt är bottenlöst jolmigt och gränslöst perfekt och det varar nästan för evigt. Ja, vem i helvete trodde att jag skulle hamna här?

Det finns bara en slutsats – dags för en ny accessoar.
Total PMA in the nite.

1 kommentar:

johan, aka trixy sa...

Surt,
men vi är pajja av förlylning här ute, så de blir nog ingen träff med Olivia i helgen heller. Vill inte riskera att smitta henne.
Men, gärna så snart som möjligt

Så,
nu har jag länkar dej jag med