tisdag 18 augusti 2009

Projects in the nite: 7 inches of pleasure pt 3, aka vinyl och föräldraskap lektion #138


Ytterligare en näve A.

Idag har jag lärt mig hur du lyssnar på vinylsinglar med ett spädbarn på ena armen. Omständigt men fullt görbart. Som bonus har min Arckanum-sjua numera bitmärken i hörnen på såväl innerpåsen som på plastfickan och ytterkonvoutet. Bitmärken från mig alltså. Olivia har ännu inte så mycket att komma med på den fronten.

7 inches of pleasure pt 1.
7 inches of pleasure pt 2.

Soundtrack: Shining ”Längtar bort från mitt hjärta”.

5 kommentarer:

Ratfish sa...

Skulle hellre bita Armagedom bla bla splitten i bitar... suger. Men grattis till barn

/Hjulsta crusties

Lil'Cis sa...

Hahahaha!

Anonym sa...

Du har inte ATTA/Patareni - Deadland massacre på singel till salu

Robert från Luleå

Herral de Santina sa...

Nej, tyvärr.

Herral de Santina sa...

Va, vad har du emot Armagedom? Prima virke.