tisdag 11 augusti 2009

I Just Can't Hate Enoughey är pördey

Jag vet att jag inte ska posta Youtube-länkar, helt enkelt för att jag är sist av alla med de fränaste klippen. Men det här måste ut, ut, ut till allmänheten. För att citera Cornelia: ”Hon är faktiskt helt tokig, på riktigt”. Jag håller på att sammanställa en liknande lista till I Just Can't Hate Enough som ska läggas ut så fort jag roddat någon som kan filma mig. Förslag på ord mottages tacksamt. Jag förklarar allt: Mangel, rens, krossa etc.



Tack till Generaley Doomey för länken. Krabbey hälsar.

26 kommentarer:

Chris sa...

Urk!!! Behöver fan en större skämskudde till det där än den jag har när jag kollar på Wannabe. Helt efterblivet.

Per B sa...

Mogi alltså. Brukade läsa hennes blogg för en daglig dos galenskap/idoti. Förresten får Cornelia och du se upp för Amanda när Krabban har kommit till världen. http://www.youtube.com/watch?v=tBMQbiRXGJ4

Anonym sa...

Fan så lysande. Blir ännu mer roligt när folk tror att det är på riktigt.

// O

Herral de Santina sa...

Men det ÄR väl på riktigt…?

Zebotage sa...

Haha, jag kommer och filmar på stört!

Anonym sa...

Jag vågar hävda att det är ett skämt. Kika på några av de "riktiga" fjortisbloggarnas videodagböcker så ser du att det här en jävligt rolig parodi. Såg lite andra klipp från mogis på youtube. Kika på dessa :)

http://www.youtube.com/watch?v=Kx0uV-BgzEQ&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=jDkZRk3GGRs&NR=1

/ O

Anonym sa...

Haha fast nu blev jag osäker på min sak. En snabbkoll på flashback visar att hon ligger i någon sorts fejd med några fjortisbloggare och anklagas för att ha blåst folk som köpt (!) prylar från hennes blogg.

Äh wtf, videoklippen måste bara vara fejkade. Måste!!

/ O

dingu sa...

"olika moog-ord"?

doesolus sa...

är detta fejk är hon världens roligaste människoa

David Noaksson sa...

Behöver intensivvård efter det här.

The Fat Controller sa...

Det är på riktigt - världen har blivit sådan.

Lukin sa...

Det kan inte vara på riktigt. OK, att man stöter på idioter nästan varje dag, men någon gränsdragning måste evolutionen ändå ha gjort.

Töördi sa...

Hon är på riktigt. Annars är det ett jävligt avancerat påhitt.

http://blogg.stureplan.se/bloggkommentatorerna/2009/02/11/towas-syster-pa-mogis-film/

Blondinbella är ju förvisso en "karaktär" i sin blogg, men Mogis verkar ju på riktigt utvecklingsstörd.

sikas sa...

Utvecklingsstördey

elias sa...

Tror det är påhittat ändå. Hon hävdar väl i bloggen att hon är 19 år? Ser ju betydligt äldre ut än så.

Herral de Santina sa...

Överklassen lever sjukt hårt med solarium 365 dagar om året, brunkräm och mer supande/drogande än en Fullerstapunkare. Då åldras du snabbare.

elias sa...

Sant, i och för sig.

Sofia sa...

fast hon pratar ju iaf, om än nönsens..ey. jag såg den här och den låter mest som en kan tänka sig det det lilla rynkdjuret, i det andra inlägget, gör. och är inte ens hälften så söt. :(

http://www.youtube.com/watch?v=lsACbJMWm94

Daniel Josefsson sa...

Känns lite som engelsklektionerna från "Hipp hipp".

Pelle Gunnarsson sa...

Detta öppnar upp en helt ny värld för mig.
Fjortisbloggar. Och på video.
Helt fantastiskt.
Skämskudden ber om nåd, den klarar inte mer.

Just one more fix!

Den där amandavardet-figuren som ryssen länkar till, jeez...

Johannes af Luna sa...

Kristoffer... jag vill härmed frivilligt inställa mig att filma, klippa och publicera dina videoklipp. Ett blitzkrieg måste utkämpas mot retarderade tandtroll som henne.

Det måste finnas en värld bättre än denna. Kvinnan i fråga fick mig att prisa hitler för sin idé att utrota mänskligheten och förbanna honom för att han misslyckades.
Kanske för att det var sådana renrasig arier som henne som skötte krigsföringen...
Jag vill VERKLIGEN inte leva i denna värld... på riktigt!

ParnEy sa...

Ord till videobloggen: Vev, smisk och slakt.

Hjalle sa...

Du kan förklara varför man måste skriva följande ord och uttryck i var och varannan mening:

– På riktigt.
– Egentligen.
– Exakt.

Tror likheten med pördey skulle bli slående.

Herral de Santina sa...

Men Hjalmar, vilket dåligt humör du är på då!

Andreas sa...

Oh lord.

http://www.youtube.com/watch?v=dLSakHxqO6A

Ta det lugnt med varma föremål!

Steve sa...

http://www.youtube.com/watch?v=lsACbJMWm94