onsdag 19 augusti 2009

The Linda Åkerberg Ritual

Linda Åkerberg fotograferar Sonic Ritual för Close-Up.


Henrik, Linnéa, Christoffer, Viktor. I luren: Mattias Kennhed.

Kvällen innan fotograferingen ringer vår manager Håkon Grav till Linda. Han deklarerar ”inga spexbilder på The Ritual!!!”.
Så den här kommer vi inte att använda.


Linnéa sneglar på ett oklanderlig Saint Vitus-tygmärke.


Goth-Henrik och Viktor. Inte helt avslappnat.


Ett band, en fotogaf, en assistent, utrustning – på 20 kvadrat.
This is the high society baby, this is the high society, right here.


Linda in action.

Soundtrack till fotosession: ”Payin’ the dues” med Hellacopters.
Titel på kommande Sonic Ritual-album: ”Shagging the dudes”.

7 kommentarer:

. sa...

Så söta ni är. Det kommer bli ett så jävla fint foto - men jag hade ändå velat ha igenom mitt "garden of eden"-tema. Nästa gång är det min väg eller E4:an.

Anal Elf Kid sa...

Har ni Håkon som manager? Träffade honom på Wacken, trevlig karl som på stående fot erbjöd mig att plåta hur mycket Immortal jag ville på valfri framtida festival :) Me like.

Goth-Henrik sa...

Shorts+nitbälte=inte ok. INTE ok.

Gran sa...

"Kvällen innan fotograferingen ringer vår manager Håkon Grav till Linda. Han deklarerar ”inga spexbilder på The Ritual!!!”

Hahaha, fantastiskt!

Glenn sa...

Borde det inte titeln vara Skägging The Dudes

Andreas sa...

Haha. Jag gillar verkligen Viktor, trots allt.

Herral de Santina sa...

Anal: Har och har. Han vet bara inte om det ännu. Han och jag delar en tatuering så det är halva inne. Gissa vilken.