fredag 28 augusti 2009

”Cry for the indians/Die for the indians/Cry for the indians/Cry, cry, cry for the indians/Love the land and fellow man”



En bröllopssbild (ovan) som gör mig och Cornelia gröna av avund. Vårt simpla Las Vegas-foto (nedan) är helt enkelt tjavig i jämförelse. Så vi ska ta ett nytt i helgen. Tema: ”Road warrior”.
Jag kommer att agera som Max Rockatansky, alternativt The Humungus – the ayatollah of rocknrolla, the ruler of the wastelands. Cornelia blir Warrior Woman, kort och gott. Olivia är Feral Kid.

4 kommentarer:

Anal Elf Kid sa...

Fantastiskt bröllopsbild (den övre). Får mig tänka på den sjungande indianen från Malung, Don Curtis. Vila i frid, Don.

http://www.youtube.com/watch?v=MPWPq0moUJo

Elina sa...

Whoa! Den korta mohikanen klär dig förvånansvärt bra. Överväg en remake i kombination med din nyodlade mustasch - det tror jag på. Cornelia kommer aldrig att se till en annan man. Olivia kommer att växa upp i trygg visshet om att det inte finns några som helst estetiska gränser.

Anton. sa...

annars kan du och olivia vara master blaster http://www.geocities.com/Area51/Corridor/3377/mbt09.jpg

Herral de Santina sa...

Mustasch och mohawk skulle göra att jag ser ut som jag är med i Dalarnas stolthet Sabaton. Ett öde värre än döden.