söndag 16 augusti 2009

I Just Can't Pappablogga Enough?

Nej, det blir ingen pappablogg av det här. Gnagaren Schulman kan sova lugnt. Men å andra sidan var det hugget i sten att jag skulle sterilisera mig vid 25, så mitt ord kanske inte är helt tillförlitligt.

Däremot kan jag berätta att föräldrafällan redan slagit igen: Jag börjar tappa fotfästet i kollträsket. Vad är coolt, töntigt, ironi eller allvar – inte en aning. Jag kommer hem från BB och läser om Way out west. Robyn, som jag har respekt och viss beundran för, headlinar. Hon tar upp Dr Alban som kör ”No coke”. Ursäkta? Gäck eller på riktigt, ja, inte vet jag. Men 90-talet måste dö, så mycket vet jag.

Tack än en gång till ni mängder av vänner som sms:at gratulationer. Förlåt att vi inte hunnit svara på alla. Olivia tar så mycket tid – vem hade kunnat ana det? Men Johannes, självklart ska vi göra vårat bästa för att det inte ska bli en modebloggerska. Och Johan, vi ser fram emot den där utlovade Bob Marley-tröjan i babystorlek.

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Yay, bästa, finaste namnet!!! (Jag heter det i andranamn)

gehannah sa...

pappablogga på!
och grattis som fasiken!