måndag 17 augusti 2009

Finnes: Journalist
Sökes: Kneg

Jag behöver ett jobb. Mitt vikariat som redigerare och förgörare av tv-tablåer går ut den sista augusti, och jag är på jakt efter en ny födkrok. Jag har jobbat som musik- och kulturjournalist i 14 år, varav de senaste 6 åren här i Sthlm. Mina senaste anställningar:
* TT Spektra, tv-redaktionen.
Expressens tv-bilaga, för att vara exakt. 6 månader.
* Sthlm filmfestival 2008.
Redaktör för deras engelska katalog på 350 sidor. 3 månader.
* Close-Up.
Redaktionssekreterare. 4 år. Har skrivit för CU regelbundet i 10 år.

Sedan september 2008 bloggar jag även här på I Just Can’t Hate Enough. Jag har mellan 800 och 900 unika besök ber dag.

Jag har aldrig missat en deadline i hela mitt liv.

Jag nås på christofferjonSNABELAgmail.com.

För övrigt är Olivia ingen krabba alls. Hon ser ut som en sköldpadda. En sur en, dessutom.

8 kommentarer:

Anton. sa...

Haha. Hwila ser också ut som en sköldpadda :)

Gran sa...

Visst, Idolintresset kanske är sviktande, men det är lätt att mörka:
http://pb.arbetsformedlingen.se/Standard/SokViaArbetsort/VisaPlatsannonsViaArbetsort.aspx?ids=1556002&o=1&k=180&returntourl=http%3a%2f%2fplatsbanken.arbetsformedlingen.se%2fStandard%2fSokViaArbetsort%2fSokresultatViaArbetsort.aspx%3fq%3ds(ld(199)l(1)k(180)yo(11))i(20)a(20)sp(65)sr(1)c(DB25E832)%26ps%3dlan(1)

Herral de Santina sa...

Tack. Men jag tror jag är liiite för gammal va?

Gran sa...

"I år är tjänsten som Tele2 Idolreporter öppen för vem som helst att söka."

"Är du ett socialt fenomen..."

"Är du en orädd medietalang..."

"Länk till egen blogg eller annan relevant ”content”..."

Kom igen - det står ju Krille Bus stämplat över det här kneget!

Herral de Santina sa...

”Ett ca 200 ord långt referat av 2008 års Idolfinal där du visar din skribenttalang och egen stil.”

Sveriges folk valde en kille som ser ut som en statist i ”Sagan om ringen” STOPP Hej Frodo STOPP Sveriges förenade mollusker älskar dig STOPP

Steve sa...

Prova att bli säljare. Någon jag känner väl säljer annonser för en tidning för 3 miljoner om året och får 25% av försäljningsintäkterna+ reseersättning. Bra pengar. Fast då ska du helst ha kavaj och kortklippt hår.

Andreas sa...

Skulle lätt rekommendera dig hos min arbetsgivare, men vi lade ner två titlar och skar ned på 15 tjänster igår... Hårda tider in ze media biz.

Herral de Santina sa...

Steve: Jag är inte ngn toppsäljare direkt.

Anreas: En media blitz, helt enkelt.