tisdag 1 september 2009

Ace of buskis
aka
Believe me the spex is gonna bring you down
aka
The fars is better than the catch

Anledningen till varför det är så oerhört svårt att älska Motörhead modell 2009 stavas Mikkey Dee:


Tack till I förbund med omoralen för bilden.

I övrigt lever jag just nu för Iron Maiden. Efter att i flera år förnekat storheten i allt efter Paul Di’Anno, inser jag att jag varit en dåre. ”Revelations” – fy satan vilken brutalitet.

Jag är helt enkelt en slave to the power of death.

Uppdatering: Men se där ja! Hellre skämma ut sig i dokusåpa än turnera med sitt band? Jo jag tackar jag, vilken pajas!

6 kommentarer:

Unknown sa...

Amen, til Maiden. Powerslave to the kids.

Anonym sa...

ace of spex hade varit bättre rubrik

låter bättre, dessutom har buskis en stavelse för mycket

Herral de Santina sa...

jaha, nu är alla en kritiker. men ok, jag håller med. hade jag funderat en sekund extra på det här värdiga inlägget hade jag kommit på det. men men, jag ska nog toppa dig nu…

Herral de Santina sa...

Ok, nurå?

Anonym sa...

hä få dug

Parne sa...

Samtidigt som jag inser att Mikkey Dee varit den som räddat mitt favoritband, så gråter jag varje gång jag faktiskt inser att det är han som är trummis i Motörhead. Man lirar fan inte trummor i vita shorts om man trummar i fakken jävla Motörhead.