onsdag 2 december 2009

The Ritual package (fuck, maybe?)

Det kan kanske vara så att jag imorse, i en snorig småbarnsförälderpsykos, la en hel drös Sonic Ritual-beställningar på lådan utan ett endaste frimärke. Kanske, alltså. Jag vet inte. Om det är så och några av alla er som beställt får lösa ut era paket – jag beklagar. Hör av er så fixar vi det.

För er andra så har vi fortfarande vit vinyl av ”Mother Hearse” 12” till salu samt röda och vita t-shirts. Röd finns till och med i XL numera.
Vinyl: 128 kr inkl. porto.
T-shirt: 124 kr inkl. porto.
Maila mig på christofferjonSNABELFUCKINGAgmail.com.

I övrigt kan jag meddela att något så absurt inte rått som veckomatsedel kan vara det fränaste just nu.

2 kommentarer:

Lukin sa...

Är det bara mitt ex av Mother Hearse som har en på tok för stor inner sleeve?

138 sa...

En produktionsmiss, tyvärr.