onsdag 2 december 2009

There’s always room for more Jello:
Raw and uncut vol. 2

Överblivet, totalt oredigerat och icke omskrivet material från Jello Biafra-artikeln i Close-Up #117. Ute nu.

Om återföreningar:

Jello stannar hellre hemma, Darby rider (typ) igen.

På tal om återförenade band, så spelar Germs här i Stockholm nästa månad (läs: ikväll).
Tjaaaaa… Jag tycker nog att det är en rätt annorlunda affär jämfört med Stooges.
För att de har en skådis på sång?
Ja, precis. Du hör ju. En skådespelare! På sätt och vis tycker jag till och med att det är värre än det falska Dead Kennedys. Pat och Larna och Don är mina vänner… men… Nej, jag har inte sett dem. Och jag har inte sett filmen.

1 kommentar:

Kraftägget sa...

är pat smear med i denna återförering? rådiggar den karln - han lyckades t.o.m. ge nirvana lite stake