lördag 24 december 2011

God pest

Ja, jävlar vad jag försvann rakt upp i den antikosmiska jobbstressens högtid. Nu är ett fåtal röda kamratdagar här. Pusta. Ut. Samtidigt som den märkliga pseudointellektuella rasistdebatten långsamt puttrar vidare bland mina kommentarer – här. Gott så.

Ni får fira denna kommunisthelgdag i fred utan min inblandning. På återseende på andra sidan.

Jag lämnar er med ett oskyldigt reklaminslag.

Det anlände en jultidsenlig hjälpsändning från Plague Island i form av de senaste vinylsläppen Usurpress och Noia, samt en del trevligt doommörker ur bakkatalogen. Samtliga är värda att kolla upp om du är det minsta intresserad av extrem, subkulturell musik.

Jag nyttjar i princip bara två diy-leverantörer av musik nu för tiden: Plague Island och Blindead. Det reklamstödet levereras utan horvibb.



Jag är åter i mellandagarna med en barbarisk tävling. Väl mött.

Inga kommentarer: