torsdag 8 juli 2010

”I’m out to destroy you and I will cut you down”


Getaway Rock is go. Jag inbillar mig att jag hellre dör än missar Motörhead, Megadeth, Overkill, Mayhem, Cannibal Corpse, Grand Magus, Wolf, Exodus, Switch Opens, AC4 och Triptykon. Det stämmer naturligtvis inte. Det finns bara en enda person jag hellre dör än missar på den här festivalen.

Dave Mustaine, fuck me and marry me young, ditt kristna pundarsvin.

För er som gillar politik lika mycket som jag och Dave gör – klicka er vidare hit. Krille går på F12 och petar hål på det vackra folkets senaste trend. Politiskt medvetande, schmolitiskt muschbetande.

7 kommentarer:

Tor sa...

Se inte Exodus. Du kommer ångra dig bittert. Exodus anno 2010 är bland det värsta som finns/funnits/kommer finnas.

Herral de Santina sa...

Såg dem på Hole in the sky 2008. Fruktansvärt, fruktansvärt pinsam sångare. Horribelt. Folk gick. Jag tänkte att han kanske blivit bättre, men tydligen inte då?

Tor sa...

Jag utgår från att det är lika uselt 2010 som när jag såg dem på wacken 2008. "There are people who don't want you to be free and this song goes out to those fucking towel heads. It's called Children of a worthless god" vräker den feta grisen till sångare ur sig (plus en del böghat och lite random right-wingsmörja) . Han har dessutom på sig shorts med amerikanska flaggans mönster - inte för att det är "tokroliga shorts" utan för att det är det bästa sättet att visa sin patriotism.
Lägger man till hans insats på nyinspelningen av Bonded by blood (som är det värsta jag hört - någonsin) så finner man den mest överflödiga människan på planeten.

Herral de Santina sa...

Hoppla. I Norge så skällde han ut publiken efter noter för att de inte röjde tillräckligt. Mellan varje låt…

den mycket lilla pungen sa...

menar ni snubben som ser ut som en klon av brent från mastodon och en kulstötare?

i så fall håller jag med, han suger

Death Row-Henrik sa...

Fast Chrille, du moshade ju faktiskt när de lirade Toxic Waltz. Det gjorde iofs kulstötaren på sång också för att han ville få igång röjet. Gick sådär.

Herral de Santina sa...

Ja, det gör jag alltid. Igår med. Satan vad synd på ett så fantastiskt liveband att sångaren förstör allt. Han låter ok men ser ut som skit och pratar om "swedish pussy" mellan låtarna.