fredag 21 januari 2011

En kort bildodyssé som bara andra föräldrar och koprofager kan uppskatta (alla andra: ta er i akt, ta betäckning)

Olivia Obliteration finslipar d-takten hemma hos A Nameless Ghoul Kid. Jag har försökt tala om att trummisar får knulla absolut minst, är mest bespottade av alla rockmusiker och att i slutändan kommer hon att sitta på omslaget till sin extremt mediokra soloskiva, sminkad som en katt. Hon vägrar lyssna. Hon har valt evig fördömelse.

Må alla mörka makter ha förbarmande över hennes själ.


When there’s no more room in diaper, the shit shall roll the earth. Jag visste att jag borde burit latex idag.

Förlåt. Jag kunde inte motstå.

Soundtrack: ”Hades rise”, av och med Aura Noir.

2 kommentarer:

DK sa...

Att blogga bilder på sitt barns bajs är allt för pappa skadat. Vidrigt på ett inte lustigt vis. bara fel.

Herral de Santina sa...

Förlåt, sa jag ju. Ibland kan man inte hindra sig själv.