torsdag 20 januari 2011

Den erotiska tätheten vid Telefonplan

Konversation i en kärnfamiljssoffa:

Mattias: Nej, erotik, det är där pengarna finns. Om du börjar skriva erotiska romaner och noveller kommer kulorna att rulla in.
Jag: Tja, jo, kanske det. Hur då menar du? Typ ”det ringer på dörren, det är grannfrun, hon har stopp i rören och behöver hjälp”, ungefär?

(tystnad)

Mattias: Ja, och mer då? Tänker du sluta där? ”Och sedan fattar ni ju vad som hände punkt punkt punkt”, eller vad?
Jag: Pja… Eh.
Cornelia: ”Ja jävlar vad jag rensade de där rören, HÖ HÖ HÖ!”
Mattias: ”Hon hade redigt stopp i rören och fick redigt med stock i röven!”
Jag: Håll käften.


Ensam och dyster pappa äter lunch och lyssnar på ”Possessed by fire”, av och med Exhumer.

3 kommentarer:

Anonym sa...

ser ut som en gourmandmåltid i det postapokalyptiska Sverige.

Herral de Santina sa...

Mad Max-middag är det bästa jag vet.

Anonym sa...

SOYlent green.