tisdag 26 juni 2012

Midsummer madness in Umeå Hard Core: Där alla bra band är döpta som bokstavskombinationer



Jag har fortfarande inte riktigt återhämtat mig från helgens konsert med D.S.-13. Och egentligen har jag inget mer att tillägga utöver videoklippen i inlägget nedan.

Nu är det tillbaka till verkligheten och slut på flykten. Åka runt och återförena gamla hardcoreband, ska det vara något för en trettiofemåring? Nej.

Ville bara lägga upp bilden nedan på mig och min mamma. Hon tog fotot här ovanför. Mamma har alltid ställt upp för mig, alltid haft min rygg både när det funnits skäl att vara stolt och skäl att vara mindre stolt över mina eskapader. Jag älskar henne.



Vi gjorde även en officiell fotosession med AC4 medelst mobiltelefon.





Action!

1 kommentar:

Johan Eklund sa...

En av de största behållningarna varje år på Houe of Metal i Umeå är faktiskt att man får träffa din morsa igen.