torsdag 7 juni 2012

Jag, en kurator



Jag sjunker ned i en svacka av sammanstörtande verklighet och tillfällig arbetslöshet, laddar för Sweden Rock nu på lördag (King Diamond!) och VenomGetaway Rock om en månad.

Däremellan hjälper jag till att boka doomfestivaler i fantasiriket. Ungefär som fantasy football fast med decibel och doom.

Se 7 Nights of Doom på internet, och absolut ingen annanstans – här. Jag har kuraterat dag åtta på en sjudagarsfestival. Rimligt.



Jag borde skaffa mig en ny vit sommarhatt.

2 kommentarer:

Ugglan sa...

Saknar Yob annars såg det bra ut!

InLeagueWithSeitan sa...

Hi! I couldn't understand a word of what you have written 'cause I'm Italian and I can speak English and some German, but I read you saw Venom live! They're one of my favourite bands! Was the concert good?
Bye!