måndag 4 juni 2012

Wimps and poseurs – please buy magazine



Idag släpptes Aftonbladets bilaga Hårdrock!. I den har jag har manglat in en lunginflammationsinfekterad arbetsmånad i rent allmänt existentiellt upplösningstillstånd.

Mina artiklar återfinns på sidorna 26, 27, 30, 31, 32, 42, 43, 44, 45, 59, 70, 71, 72, 76, 77, 83, 84, 85, 88, 89, 94, 95, 96, 97, 98. Sedan har jag bidragit med lite text till den Zandra-signerade artikeln på sidorna 86 samt 87.

Dagens Media skriver om kalaset på internet – här.



Om jag tar en stolt sak med mig till graven, så är det att jag bidrog till uppochnedvända kors på löpsedeln till Skandinaviens största dagstidning. Samt att…



…jag fick in livsmottot ”I’d rather drink than fuck”.

Soundtrack: ”TNA (The nihilistic army)”, av och med Turbonegro.

3 kommentarer:

jullan sa...

skräckel?

Anonym sa...

Varför fick just DU kicken när de har med värdelösa Klara Force, Markus Larsson och Joacim Persson?

Herral de Santina sa...

Anonym. Tack för komplimangen, men jag håller inte med. Jag och ML och JP tycker väldigt ofta väldigt olika gällande musik, men som skribenter har jag den allra största yrkesmässiga respekt för dem.

Och det har jag numera även för KF, som inte ens ÄR skribent till yrket. Hon är ju rockgitarrist - ändå tycker jag hennes debut (!) med pennan är strålande och bådar gott för framtiden. Trots vissa tendenser till orimligt obskyrt kalenderbitande…