onsdag 13 januari 2010

Blog identity crisis



Efter att Tessie beskrivit I Just Can’t Hate Enough som full av ”obskyr metal, märkliga baby-andekdoter, hat mot idioter, hat mot borgare, hat mot kristdemokrater, hat mot köttätare och the occasional recept” känner jag mig splittrad. Vad ska jag satsa på för rimlig mental status för att karva mig fram genom bloggosfärens void-stämplade och icke-pengagenererande tillvaro?

I övrigt 1: Axel tog bilder senaste Sonic Ritual spelade. Kudos! Spana här. Vilken skärpa! Var det verkligen så där ljust i källaren? Var det bara i mitt huvud det var nedsläckt?

I övrigt 2: En liten del av mig må känna sig som Tex (”I am the devil, and I have come to do the devil’s work”). Resten av mig går från jobbet fylld av upprymdhet och med ett stort leende efter ännu en fantastisk arbetsdag. När hände det senast?


”Cynisk? Moi?”

4 kommentarer:

Terry sa...

Äsch. det var skrivet med kärlek. Jag uppskattar en god cynism lika mycket som någon annan. Och nu slutar vi med Tessie-andet. Till och med din spambotverifikations-grej säger att det är "trist". Ok?

Anonym sa...

Synd bara att hon länkar till fel blogg.

Anal Elf Kid sa...

@138: "Vilken skärpa! Var det verkligen så där ljust i källaren? Var det bara i mitt huvud det var nedsläckt?"

Blixt? :-I

Terry sa...

anonym/ åtgärdat! mycket pinsamt.