onsdag 20 januari 2010

138: numret för särskilda blogginsatser

Igår: förlängd anställning.
Idag: hela första uppslaget i Nöjesbladet bär min signatur.
Senare idag: tar bylinebild och träffar Jakob Eklund.

Så mycket mer händer inte i mitt liv just nu. Jag är glad, nöjd och lycklig. Tiden och viljan räcker helt enkelt inte till för bittra utspel och hatiska attacker.

En liten fashionistfascistattack bara:


Heavy metal-lektion #138: När du kränger på dig dina allra tajtaste skinnbyxor för att spela hårdrock, försök att inte ha din jättestora mobiltelefon i framfickan. Okej?

I övrigt: subkulturell ringmärkning i dagens Aftonbladet består av en vit Trouble-t-shirt. Hitta om ni kan.

8 kommentarer:

Julia sa...

Men grattis då. Om du ska ha det på det viset.

Anonym sa...

Casablanca, äcklig mainstream rock.

Herral de Santina sa...

Såg dem inte på P3 igår. Spisade låten idag på deras myspace. Lät precis som jag trodde att det skulle göra. Tolka det exakt hur du vill.

Julia: Jag tackar. Grattis själv miss stora bloggpriset.

Parne sa...

Kom igen. Så hemskt var det inte med telefonen. Bombanfall har jag kommit över. Men du får inte dissa det här. Jag ger dom 10 poäng so far. Stor, snygg rock det här. Framträdandet på galan var ett av de snyggaste jag sett på evigheter. Jag blev fan rörd. True story.

johan, aka trixy sa...

Grattis som fan, kul och bra jobbat!

Herral de Santina sa...

Parne: Nja, nu såg jag deras video på Youtube. Inga byxtelefoner men… tja… Nej, jag säger inget mer. Cornelia vred sig i plågor och sa att ena gitarristen var så ful att hon fick ont i ögonen.

Trix: Tack. Detsamma!

Fredrik sa...

Är den blonda killen gitarristen i Melody club?

Maza Francesco Sparanero sa...

Är killen längst till höger gitarristen i Victims?