lördag 23 januari 2010

En vanlig jävla hajp, inget krångel

1. Nu på onsdag spelar Municipal Waste, Victims och Beast på Debaser. Obs: Supertidig spelning! Waste går tydligen på kring nio redan. En gång i tiden släppte jag deras debutsingel och de var förband till mitt band i sin hemstad. Nu kommer de för första gången till min hemstad och jag jobbar kvällsskiftet. Hepp. Gareth i Victims bloggar as we speak om deras pågående europaturné med Municipal Waste. Välskrivet och omstörtande omfångsrikt – läs här.

3. En fantastiska skiva att ladda ner hittar du här.
For the hardcore and the indie freaks.

8. Ska ni hinna köpa biljetter till detta ska ni agera nu.

4 kommentarer:

Tompa sa...

<Båten har väl varit slutsåld i några dagar nu vad jag hört.

modde sa...

Det stämmer.

snitting sa...

du missar väl inte Undergångs releasegig i Uppsala på lördag? det blir en dos öberbliven/efterbliven straight edge också.

Herral de Santina sa...

Med absolut största sannolikhet kommer jag att missa det, tyvärr. Precis som Abhinanda imorgon.