fredag 15 januari 2010

Fahrmans reality eyelashes a.k.a jag stjäl bloggeri

”– Jag tror att oavsett vilka grupper man är i, så kan man alltid känna sig utanför. Jag kanske inte känner mig utanför på V (Sturecompagniets VIP-klubb, reds. anm.) när jag står med mina vänner och spelar luftgitarr så jag får blåmärken på knäna, men om jag går till Gubbrummet på Spy Bar, då kan jag absolut känna mig utanför.”

Önskas: en obduktion av känslolivet samt den mentala statusen hos den som relaterar utanförskap till två olika klubbar på Stureplan. Tack till Rebecka. You rule.

5 kommentarer:

Lisa sa...

Apropå förra inlägget så går du att se in action här nu också:

http://www.cinema.se/cinematv?id=102

Rebecka finns där någonstans också....

Herral de Santina sa...

Noooo… Jag pallar inte se det där. Viftar IRRITERAT bort.

R sa...

Hu, jag har fortfarande inte vågat kolla på någon av mina recensioner. Tänk att plötsligt få reda på sanningen om sitt utseende. Den FASAN.

I övrigt tycker jag att det här med utanförskap verkar riktigt hemskt. En smärta vi aldrig kan förstå, vi 99,99% av befolkningen som inte har tillträde till Gubbrummet överhuvudtaget.

Herral de Santina sa...

Nej, vi ska vara GLADA över att vi är utestängda från en sådan skoningslös verklighet. Tänk, vilken tur att det finns modiga pionjärer som SF som vågar ge sig in och rapportera om verkligheten så att vi får veta vad vi ska passa oss för.

Fahrma = Dr Livingstone för Stureplan.

R sa...

I och för sig sant. Dag ut och dag in offrar hon sitt välmående för att sprida sanningen till den lilla människan. Det är fan journalistisk, det.