tisdag 14 juli 2009

Dagens religiösa nazism: Mohamed Omar.
En ständigt böghatande hedersknyffel.

”Jag ville inte att mina barn, när de fyllt femton, skulle kunna sätta på tv:n och se mig sitta och gulla med en gaypräst. Därför var det tid att stå upp för mina principer och bli mer sann mot mig själv.”
Mohamed Omar
Radikal muslim, skriftställare och lätt bakom flötet.

Då jag själv är blivande far förstår jag Omars tankegångar. Gulla med en präst i tv? Går icke för sig. Dags att bränna konfirmationsfotona för att eliminera alla bevis på mitt samröre med gud (#1 påhittad sagofigur). Jag var ung, oförståndig och sattes dit av en hårt arbetande släktkonspiration. En klassisk fram up, om ni så vill.

I feel you Omar.

5 kommentarer:

Linnéa sa...

"Jag har alltid gått i moskén och rört mig bland muslimer, haft muslimska vänner och rådgivare osv. 'Vi förstår, Mohamed, du kan inte göra mer än så här. Det är judarna som kontrollerar medierna, vi vet att du inte kan skriva vad du vill'."

Rogge sa...

Ja, ingen kan väl längre påstå att antisemitsmen är något som hör till det förgångna

Han snackar också om "massinvandringen" så det är inte bara judar han är emot även om "judarna" är hans vitkigaste fiende.


"Hur ställer du dig till påståendet att massinvandringen till Sverige och andra västländer är politiskt styrd och ideologiskt motiverad?
-Jag har inte lyckats klura ut varför de tar in så mycket invandrare till Sverige, jag förstår det fortfarande inte. Som jag ser det var den ursprungliga anledningen för judarna att de skulle ta in fler utifrån för att själva känna sig mindre avvikande i Europa."

Hasse sa...

Under Bombus/SR-postern står det 24 juni. Helt klart inte ett bra system.

Den Beforskade sa...

Sluta spela bror präktig. Du har aldrig gillat bögar.

Btw, på tal om inget, vore det inte väligt roligt om du tog med dig Cornelia till Sandviken och hon genomgick förlossningen på Kungen? Full circle liksom.

Herral de Santina sa...

du är bög.

det vore ingen full circle om inte du också är där.