tisdag 28 juli 2009

2 minutes to Krabban

Det drar ihop sig.
Så många beslut som ska fattas innan taxin bränner iväg till BB.
Så många caps lock som trycks in av misstag.

Jag: SKA DU HA MED DIG NGRA SKIVOR ATT LYSSNA PÅ ELLER?
Cornelia: JAG TROR INTE JAG VILL HA SKIVOR. VILKEN MUSIK TYCKER DU SKULLE PASSA OM DU SKULLE KRYSTA UT EN 3,5 KILOS BEBIS GENOM UNDERLIVET? JAG HAR SVÅRT ATT BESTÄMMA MIG.
Jag: BOLT THROWER?!
Cornelia: TECHNO TRANCE?

Bonusskvaller: Fuck AA.
Tack för det här Perez. Det är ju det jag alltid har sagt: Fuck American Apparel. Skitfula kläder för nedbajsade hipsters som dyrkar Vice, en asäcklig ägare och vedervärdig pedofilreklam.

10 kommentarer:

Mats F sa...

Lycka till!

goth-h sa...

Kan inte du spela nåt själv då, krille?

Hetsapan sa...

Bra jobbat Christoffer, nu låter det som att vi är på väg till BB. KRABBAN ÄR INTE PÅ VÄG UT ÄN.

mariamosh sa...

Ang. Vice och American Apparel: WORD!!!

Anonym sa...

En bekant/kompis polare till mig valde DS-13 under förlossningen, det du! :)

/Jocke A

Herral de Santina sa...

Inte för att jag vill anklaga dig för att fara med osanning, men det verkar faktiskt heeelt orimligt.

Pelle Gunnarsson sa...

Vi plockade med en halv väska skivor till förlossningen.
Lyssnaden inte en sekund på en endaste av dem.
Situationen var alldeles för spänd och overklig för att jag ens skulle kunna tänka. Än mindre lyssna på och uppskatta musikfavoriter.

Anonym sa...

Vi körde p3, Programmet som inte får heta bögradion va det, roligt på något sätt..

Unknown sa...

Vi fikk vår punk rocker forrige uke. Han viste rumpa til verden kom kom med den først ut.

Anonym sa...

nä faktiskt så är det sant att hon valde DS-13 under förlossningen. seriöst!

/Jocke A