onsdag 24 februari 2010

Baby bulldozing and bass blazin’

Bloggosfärfanatiker med aversion för bebisar, dålig kosthållning och kändisband varnas härmed. Sluta scrolla här.

Oliva får lära sig sina första basgångar: Sisters of Mercy ”Lucretia
(my reflection) och Charta 77 ”Svart jul”. Det går sådär.

”Skitbas! Och vem fan vill vara Patricia Morrison?! Jag vill vara…”

”…Kerry fucking King! Hit med en B.C. Rich, tribals och boaormar!”
”Nej. Du är basbebis.”
”GAAAAAHHHH! JAG HATAR DIG GUBBJÄVEL!”


Skämsfrukost/lunch med Elina i en galleria. Viva Subway. Spons – nu!

4 kommentarer:

Jannique sa...

Kerry Fucking King spelar på Dean Guitars (om jag inte minns helt fel har han även en egen signaturmodell), icke BC Rich. Å Greg Ginn gitarrerna är Ampeg Dan Armstrongs plexiglas... guuud jag måste skaffa mig ett annat intresse!!!!!!

Herral de Santina sa...

Enligt Wikipedia spelar Kerry Fucking King visst på B.C. Rich. Ljuger Wikipedia?! Skandal!

graham sa...

say a small prayer she'll be the next kira roessler

Anonym sa...

jag hoppas verkligen du spelade in olivias första fingrande på basen och använder det som intro på en sonic ritual låt

hur coolt som helst