fredag 5 februari 2010

Blog bribe of baby vol. 2



När Olivia var blott två veckor gammal fick hon en superfin klänning från Skaparstigen. Nu passar den äntligen. Kudos, än en gång. Tyvärr verkar Skaparstigen ha tagit sitt arbete under jorden och du måste numera vara inbjuden för att få kika på bloggen och dess egentillverkade retrokläder. Synd, säger jag.



Dök även upp fenomenala vantar från Robban i posten. På sant Tompa At The Gates/Disfear-manér kan Olivia bara utbrista i ett metalliskt ”tack som fan!”.

4 kommentarer:

Parne sa...

"Tack som fan...tack för att ni lyssnar...Det här är första låten..."

Helt briljant.

johan, aka trixy sa...

sjukt söt, och by the way...punkquizzet, de kommer jag leva på hela helgen. Fantastiskt!

Skaparstigen sa...

Lustigt, såg en bit av tyget häromdan, och funderade faktiskt på om den passade än, men det gör den ju helt perfekt nu, ser jag. Tack för att jag fick se fina bilder!

(Bloggen är nedlagd tillsvidare, och tidsutrymmet den minskade datortiden genererar går till mer pysslande, så jag existerar fortfarande, om än inte synligt i cyberspace.)

Herral de Santina sa...

JOHAN: Glad to be of service.

Skaparstigen: Tack själv för den fantastiska klänningen. Säg till om du går public igen.