söndag 28 februari 2010

The LKPG Ritual: Bilder, bilder, bilder. Lite text.


Poserande – check.
Bensinslukande monster – check.
Snäll chaufför som även fotograferade – check.


Soundtrack, givetvis på kassett: nya Darkthrone, Negative Approach, The Obsessed, Reagan Youth, Judas Priest, Teen Idles, Government Issue, W.A.S.P., State of Alert, (gamla) City.


Vad vore ett besök i Linköping utan Mean Mike och hans straight edge-skägg? Här förstärkt av än mer straight edge.


Maim dök upp och poserade. De berättade att Repugnant återförenats med en originalmedlem, något som tydligen alla utom jag visste. Jag skulle vilja säga att det är orimligt. Men tyvärr, i dessa tider – fullt rimligt.

6 kommentarer:

snittet sa...

angående ert soundtrack så spelades ju såväl gov issue som reagan youth sen på L'Orient. Liksom en massa annat gött.

Kul att råkas, vi kan ju göra det om 8 år igen (om jag inte missminner mig var det Borås 2002 senast, när du var där med Ds13). vem vet? då kanske det är jag som kickar bikerboots?

Herral de Santina sa...

8 år?! Holy shit, är det så länge sedan? Jag skriver in dig 2018 i kalendern då. I bring the beer, you bring the boots.

Mike the bearded boss sa...

En gemytlig kväll i gott sällskap. Det får vi göra om.

snittet sa...

japp. vill bestämt minnas att jag vid detta tillfälle lämnade över Widespread Bloodsheds promo-cdr, som esse bett mig ge till lite olika folk.

Per B sa...

Bloggmaterial: Centern: "FTW!"

http://www.svd.se/opinion/brannpunkt/kottskatt-ar-onodigt-formynderi_4349305.svd

Anonym sa...

har snitting en tatuering på punkfingret?