torsdag 18 december 2008

Krille hates the Ralf



Nya DZ har varit ute i kiosken ett par dagar, men jag fick den hem i lådan först idag. Min omslagsartikel med Eagles of Death Metal ser bra ut och är mycket läsvärd. Tyvärr förstörs den av Ralf Gyllenhammar. Mitt emot min artikel ligger nämligen en stor bild på Mustaschs frontman: han skriker teatraliskt, han har solglasögon, han ryker Photoshopläckert, han är rock’n’roll. Denna goa göbbe från Göteborg gör reklam för ”motor, actionsport & tattoo relaterad streetwear online”. Jag fontänspyr spontant på allt som har med denna motbjudande ursäkt till människa att göra. Jag skulle hellre se att min framtida dotter kom hem och sa att hon haft en dubbelmacka med Qusay och Uday, Saddam Husseins två söner, än att hon haft ihop det med Ralf Gyllenhammar.

Inga kommentarer: