onsdag 10 februari 2010

Gratis vampyrbio, Mustaine, klamydia, Skarsgård



Ni trodde att listornas vilda säsong var över. Icke. Nya Close-Up har anlänt med en magnifik sammanställning av 00-talets bästa skivor. Jag har skrivit fyra (4) av de anonyma albumpresentationerna. Gissa vilka.

Igår var jag och såg inspelningen av ”Roast på Berns”. Det var roligt. Humor är roligt. Komiker är roligt. Vad som dock inte är roligt just nu är denna blogg. Min inspiration är som en rationell tanke i Dave Mustaines huvud, det vill säga utrotningshotad. Så jag fortsätter att, via Close-Up, hajpa massa gratisbio.

Först var det At The Gates (info), nu är det ”Thirst”. Den handlar om en präst som blir vampyr. Om prästen även har klamydia, som den här svenske vampyren, låter jag vara osagt. Men gratis bio är gratis bio, med eller utan klamydia.

Jonas vet hur du cashar in på det här win-win-dealet.

Dave kommer förresten till Gävle i sommar.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Lägg inte ner den här bloggen nu! Vore ovärdigt.

carl fucking pedarl sa...

skrev inte minst en av tragedy-texterna så är mitt namn inte carl fucking pedarl

calle pedalle sa...

annhiliation time också givetvis

Anonym sa...

"Thirst" är sjukt bra, men så har ju Chan-Wook Park inte misslyckats med en enda film heller! :)

/Jocke A

Herral de Santina sa...

Inte lägga ner. Bara dra ner tempo.

CFP: 2 x Tragedy – check. Annihilation Time - check. En till.

charles pedarlius sa...

eftersom nifelheimtexten innehåller fjortisuttrycken "FTW!", vilket verkar vara din nya slogan, är det förmodligen den

Slusk sa...

charles pedarlius: Fuck The World - fjortisuttryck?

Herral de Santina sa...

CP: Helt korrekt. Vilket äss du är.