tisdag 16 september 2008

Motorritual: Fast Eddie ringer Linnéa



Efter två samtal till mobilsvaret har Linnéa äntligen vågat svara när Fast Eddie Clark ringer. Varför han ringde? Han ville bara ”kolla hur det går med bandet”. Sedan undrade han vad vi har på gång och sa att han gärna spelar något solo med oss. Dessutom känner Eddie en producent med studio som kanske skulle vara intresserad av att ratta Sonic Ritual. En absurd verklighet.
Eddie är nere för att sångaren i Fastway har slutat för att gå med i en annan grupp. En jättejättejättestor grupp som inte gått ut med nyheten officiellt ännu. En grupp som jag tycker är värre än Hitler men som Linnéa tolererar. Hon dödar mig om jag säger vilka det rör sig om. Alltså, dödar mig på riktigt. Det är hennes scoop som hon sparar till den publikation hon skriver åt. Mina försök at förklara att nyheten kommer att ha läckt ut på ze world wide web ändå innan nästa nummer kommer ut, har fallit för döva öron. Jag är lojal och håller käft.

3 kommentarer:

. sa...

Oj oj oj, nu gör det ont i dig, när du inte får skvallra hehe

Regulations sa...

Jag tippar på Flogging Molly

Herral de Santina sa...

Skittaskigt att påstå att Linnéa gillar Flogging Molly.