lördag 8 oktober 2011

Bonde söker fru – (S)atanist söker bonde?



Jag har visserligen en släng av ansiktsblindhet – inget gäck. Men tjejen till vänster där om Pär-Ola, är inte det samma Dragon Rouge-satanist som dyker upp vid 1.10 i det här klassiska klippet?


Jo, jag tror nog det.

Är det samma person som sitter i kommunfullmäktige i Älvdalen för Socialdemokraterna?

Verkar tydligen så.

Som också sjungit i SD:s huslajvare Therion?

Inte omöjligt.

Kopplingen Dragon Rouge till Therion till bonde till socialdemokrat? Mystiken tätnar kring Verklighetens rimlighet.

9 kommentarer:

Anonym sa...

"då slutar man ifrågaställa"

Stauff sa...

äh... Med Dragon Rouge kan man dra linjer mellan Mp till NSF via Livets Ord och Moderaterna.

Att de ligger med alla är ingen hemlighet.

760 sa...

jag hoppas för hennes egen skull att hon är samma person. liksom, det måste vara ett öde värre än döden att heta samma som någon i therion.

760 sa...

det finns dessutom en petra aho som är politiskt aktiv inom nationaldemokraterna låter inte det mer som en therion-polare?

Herral de Santina sa...

ND-damen är tydligen 22 år, så att…

760 sa...

ja, jag såg det direkt efter jag skrivit det där.
men visst är det samma person i satanistklippet som i bonde söker fru.
oerhört festligt.

Anonym sa...

Fröken Aho hade väl även ett fanzine tillsammans med 2-3 andra metaltjejer på det glada nittiotalet? Har för mig att jag sett en hel del tonårsaktiga skriverier om "magins kraft".

Gjorde lite research, och SURLY ZINE hette den. Daniel Ekerots omdöme:

"Some ridiculous articles about witches (and the Yeti!!!) feel very silly today."

http://bit.ly/pGOBMT

Från storfot till bondegroupie på 20 år således...

JC sa...

Heathendoom magazine någon?

Anonym sa...

Petra Aho i klippet var nog 22 för ca 15 år sedan, så om en brud i ND är 22 år i dag är det definitivt inte samma kvinna. Petra Aho i klippet är aktiv inom socialdemokraterna, f ö.

A