torsdag 20 oktober 2011

Estetisk rensning (av telefon)

Min mobiltelefon säger halt, här får inga fler bilder passera. Så jag sållar och sovrar och finner två ögonblick från den gångna sommaren som internet omöjligt klarar sig utan.


Stockholms näst bästa kinarestaurang är betydligt bättre på att laga mat än på att beskriva sina rätter.


Kollegan Mattias Kling intervjuar Kreators Mille Petrozza på Getaway Rock i Gävle. Notera med vilken intensitet jag håller i kameran. Se resultatet – här.

Så. Ett steg närmare att fylla internet. Jag rundar av med en betydligt nyare bild, från denna tillställning.


Ord är överflödiga. Kudos till Viktor för bilden.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Är huvudbonaden en hyllning till sångaren i Young wasteners? Tycker mig skymta en YW-pin på den.

Herral de Santina sa...

Nej. Det är en hyllning till hardcore jag haft i 8-9 år. Sällan jag dammar fram den nu för tiden bara. Dock så är det en YW-pin på den. Snyggt plockat.

760 sa...

på tal om kinarestauranger.
har du testat peyony vid globen, stans kanske mest genuina scheuzan-restaurang?
dessutom ligger priserna på under hälften av hos.

Lisa sa...

Haha, jag läste etnisk rensning och undrade om det nu gått helt över styr..

Anonym sa...

Okej. Då är jag med. Fan, jag vill också ha en YW-pin. Svinbra band.

Anonym sa...

Spelar ingen roll vad man/du har på sig, säger, skriver, tänker. Domar owns us all!