fredag 7 oktober 2011

Egoman: Stormtroopin’ the media

IJCHE stormar i mediabruset. Idag citeras jag – här.


Och ovan är mitt bidrag till Nekrospyan, det limiterade fanzine som följde med alla exemplar av ”Blod eld död” under gårdagens släppfest. Jag hoppas att det går att läsa om ni klickar på bilden. Säg till om det inte gör det.

Notera att korrekturen ändrat ”(Tere their) Syphillitic vaginas to pieces” (rätt) till ”(Tear their) Syphillitic vaginas to pieces” (fel).

Det var en mycket trevlig kväll. Mer om det senare. Ja, inte mycket mer alltså. Men lite.


Ovan citeras jag i en artikeln i dagens DN. På internet – här.

Fast givetvis kan ingen storma genom mediabruset såsom Marcus Birro. Här smyger han på en strokepatient:



Look into the eyes… of madness!

4 kommentarer:

Joakim sa...

Du tänker på folk i stil med de bakom Aftonbladet Hårdrock? Markus Larsson berättar att han lyssnade på Iron Maiden och spelade luftgitarr till "Number of the beast" (sic), men sedan gick vidare till viktigare eller riktigare musik, eller hur det nu var. Dessutom stod han draperad i någon gammal hårdrockssärk.
Eller han den rödlätte som mest recenserat Håkan Hellström i Aftonbladet, men nu bedyrar att han alltid varit hårdrockare.

Herral de Santina sa...

Ord som används för lite: särk.

Cecilia sa...

Hahaha "look into the eyes of madness"!

Johan Eklund sa...

Lustigt att du skulle göra poäng av något jag gått omkring och beklagat mig över och predikat hela sommaren.

Finner det mäkta besvärande med folk som kallar sig metal, men det enda de kan är att citera ett fåtal textrader ur Balls ot the Walls eller Thunderstruck. Går fetbort. Slan.