onsdag 9 november 2011

Svarte kobra er løs


Baslådan borta. Tävlingen ej avgjord. Kaoskneg i Alby hägrar. Men jag har hunnit svepa ihop trehundranittio tecken om Black Cobra, gruppen med världens bästa namn, i dagens Metro. På papper ovan, på internet – här.



Älska intern punkhumor, älska Bannlyst.

För övrigt gillar jag den orimliga mikrodebatten om punk som min lilla reflektion utlöst här. Är det värt att skaffa Facebook bara för att säga några väl valda ord om Dropkick Murphys och Gogol Bordello…?

Känns dock sådär att behöva registrera mig hos SÄPO för att få läsa lusen av en rättshaverist som sågar min egen artikel.

6 kommentarer:

Petri sa...

Joina, bara gört! Jag gjorde det igår, bara släppte taget och sögs in i internetz svartaste anus...

Herral de Santina sa...

INTE DU OCKSÅ!!!

Pär Arvidsson sa...

Facebook ist krieg.

Slobodan Burgher sa...

Grymt, fick du skivera av Kjell? Mycket bra snubbe det dar.

Herral de Santina sa...

Yupp, la beställning diiirekt. Kudos för hjälpen.

Gundozer sa...

OJ...heja Norge och bannlyst då ja !
//Hälsningar "Norsk i Sverige"