lördag 19 november 2011

Varför får det heta vitlök när det inte får heta fuck jävla off?



Mattias: Oh, helvete! Här har någon dragit på rejält med vitlök.
Jag: Fulla spjäll. Jag är ju invandrare och icke-pursvensk, trots allt.
Mattias: Med tanke på att jag vet hur lite invandrare du är, så undrar jag hur mycket vitlök en trve invandrare använder. Jag blir rädd.
Jag: Too extreme.

I övrigt: En debutsjua med Växjös Vidunder dyker upp i min brevlåda. Kudos till Crusher som postat den. Det här är ingen recensionsblogg i ordets rätta bemärkelse. Dock försöker jag alltid lyfta fram det som folk bemödat sig om att skicka till mig.

Om jag gillar det, naturligtvis.

Vidunder har potential på ett småputtrigt, mysigt sätt, även om trion just nu mest får mig att längta efter ett nytt Witchcraft-album.

Ändå: jag håller koll för framtiden.

2 kommentarer:

Jonathan Strandlund sa...

Gôtt! Satt själv på bussen häromveckan och undrade vem som stank så överjävligt mycket vitlök tills jag fattade att det var jag själv.

Getvarg S sa...

witchcraft skall ju enligt internet ha repat in det nya albumet sedan i juni. Borde alltså komma under nästa år!