torsdag 29 januari 2009

2 x shameless self-promotion

1. Ikväll, torsdagen den 29 januari, kommer Håkan Persson att spela Sonic Ritual i P3 Rock. Strax efter kl. 23 kan ni spisa "Pollution tide" från vår senaste demo, en dänga som hittills bara funnits tillgänglig på medlemmarnas egna stereoapparater och hårddiskar. Okej då, via några vänners hifiutrustningar också. Men inte många.
Så slå på radion och hör hur vi sömlöst och sömnlöst lyckas förena W.A.S.P. (1985) med Hawkwind (1975) med Amebix (1987) med Saint Vitus (1989).

2. Jag har några Tradera-auktioner som går ut de närmaste dagarna. Klicka här eller på loggan till höger.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag försöket förena hellhammer och hawkwind. Hellhawk

Anonym sa...

Christoffer, kan du inte töja ut Lesbian-tischan till en Large så lägger jag ett bud!

Herral de Santina sa...

Urban Warrior: tyvärr tror jag det är omöjligt. Jag vet inte ens vad som fick mig att tro att jag kan ha small.

Anonym sa...

"lyckas förena W.A.S.P. (1985) med Hawkwind (1975) med Amebix (1987) med Saint Vitus (1989)."

haha.. mycket modest, och nästan komplett osanning. inte för att ni är dåliga, inte alls, men kom igen!

Herral de Santina sa...

Blygsamhet har aldrig varit något för Krillebus.