torsdag 26 november 2009

Just när du trodde att orimlighetens gräns var nådd, så kommer något än mer orimligt och krossar sin föregångare likt en myra under klacken

”– Jag står för det jag sa. Jag är själv företagare och det är klart som fan att jag hellre anställer någon som varit med i ”Robinson” än ”Baren”. Det känns mer seriöst, säger Christian Ternstedt.”

Jag ska flytta till ett land där de inte tar emot någon annan.
Det känns mest seriöst av allting just nu.

Uppdatering: Insikten träffar som en slägga och jag förstår varför jag snart vandrar in i arbetslöshetens förlovade ingenmansland. Jag har inte varit med i någon dokusåpa. Inte en endaste liten en. Inte ens ”Baren”. Klart ingen vill anställa mig. Jag kommer aldrig att jobba igen. Helvete. Alltid ska det vara något.

”You are the generation that was more orimlig than any other generation before you and you get what you deserve: A lazy sea lion relaxing in the sun. ’Nuff said.”

3 kommentarer:

The Fat Controller sa...

Detta kanske livar upp dig:

http://soderfamiljen.wordpress.com/

Herral de Santina sa...

Sett för länge sedan. Men det är en fuskblogg va?

Anonym sa...

Jordens undergång närmar sig mer och mer när befolkningen börjar bete sig som ett gäng förståndshandikappade på crack. Funderar på att skaffa mig en hydda på Borneo och hänga enbart med orangutanger och äta jäst frukt.