lördag 21 november 2009

Sena 80-talister: Helt klart inte ett bra system


Framtida arbetslöst liv i en husvagn – check.

Två 30-plussare kommenterar dagens ungdom.
Andreas: Lågbudgetversion av BrokenCYDE: jakewolfcrunk. Jag tror inte jag förstår. Ålderdomen comes ripping.
Krille: Jag… fattar inte. Är der en hipsterinstallation? Atom And His Package möter Beastie Boys ”Licensed to ill”? Halstatueringar + risig kvinnosyn = sena 80-talisterna/tidiga 90-talisterna i ett nötskal. *ogilla*
Andreas: Om ett år kommer den här genren vara lika het som Insane Clown Posse.
Krille: Är det inte dags för dem att få en revival?

Som expertkommentator ser vi en dam mitt på 30-strecket.
Anna: Inget att fatta. Killen tror han är en manlig emoversion av Peaches och ett crunkat AFI. Helt talanglös.

4 kommentarer:

Petri sa...

WTF!? Är det där på riktigt? Säg att nån driver med mig, att det hela är en ny form av ironi jag inte förstår...

Anonym sa...

Han har lite sammma underliga ansikte som Harley Flanegan. Samma serietidningsaktiga utseende. Som om kroppen inte riktigt växt ifatt

ThomasNMA sa...

Jag gjorde det där bättre redan kring sekelskiftet.

http://www.myspace.com/shiftplus

Anonym sa...

Thomas: Ja och du är även väldigt bra på cradlerobbing.