tisdag 31 augusti 2010

Hitta (minst) ett fel

5 kommentarer:

Madjävulena Ernman sa...

Kim Kärnfalk och Peter Siepen... I HÅRDROCKSUTSTYRSEL?

Sulla sa...

Jag tror minsann att jag vet vad ni menar på (och där har ni ju fel) men jag väljer att svara att Henkes buttra min är felet. Har nog aldrig tidigare sett ett kort på honom där han inte ler.

Kung Leopold sa...

En märkligt sak är att Doom-Henke är så smal runt magen. För han har ett ganska så runt och mätt ansikte så man antar ju bara att det ska vara en liten myskula också, men icke, jeansjackan sitter som en smäck.

*avis*

Death Row-Henke sa...

Butter? Näää. Det där är min sensuella blick.

Vi dissar absolut inte Enforcer. Däremot tyckte vi den där lilla, lilla LILLA patchen var hysteriskt rolig i all tristess över väntan på att banden skulle lira.

Zacha sa...

Äh, patchen är ju som gjord för att sitta över fittan, fickan på jackan.